ARCADE GAME SERIES: DIG DUG
Mesterverket Dig Dug, som først dukket opp i arkadehaller i 1982, er endelig på Xbox One! Grav oppover, nedover, mot venstre og til høyre og grav deg vei gjennom jorden. Blås opp og sprekk fiender med harpunen din for å beseire dem eller knus dem med en stein. Lur fiender inn i en tunnel og knus flere samtidig for å få masse poeng. Beseir alle fiendene på skjermen for å komme videre til neste bane! Benytt deg av en masse teknikker, inkludert det å slippe stein og «pump opp og vent», ved å bare bruke 4 retningsfunksjoner og én enkelt knapp! Den opprinnelige og beste «undergrunnsklassikeren»! Med søt pikselgrafikk, livlige farger, rytmiske toner og gjenkjennelige lydeffekter ligger skjønnheten virkelig i alle detaljene. Denne nye utgaven kommer med innstillinger for både scanlines og lyd og har valgmuligheter til å bytte mellom både den gamle og nye utgaven - perfekt for de som digger det! Opplev mesterverket som ivrige fans har flokket seg sammen for å spille!