Railway Empire
USA, 1830: «Den nye verden» er i vekst. Industrien blomstrer, og det er konkurranse om å opprette det mest dominerende og mektigste jernbaneimperiet i Nord-Amerika. Det er på tide å overliste og utmanøvrere konkurrentene dine idet du leder selskapet ditt inn i det 20. århundret! - Utnytt de økonomiske mulighetene i USA i en omfattende kampanje, mens du arbeider deg trinn for trinn fra kyst til kyst over dette store kontinentet. - Led jernbaneimperiet ditt til suksess ved å opprette et omfattende jernbanenettverk og optimalisere transport av passasjerer og gods. - Mestre utfordringer og mål gjennom flere scenarier eller opprett et perfekt jernbanenettverk i byggemodus uten noe økonomisk press. - Mer enn 40 historisk korrekte lokomotiver og 30 forskjellige vogner kan kjøpes i løpet av spillet, og de må brukes på beste måte for å dra fordel av deres styrker og svakheter. - Konkurrer med opptil tre rivaliserende selskaper, og saboter virksomheten deres med banditter og spioner. - Med funksjonen «Sitt på» kan du utforske jernbanenettverket og vakre landskaper fra førervognen i førstepersons-perspektiv.