Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory
INTENS SPIONHISTORIE Spill som Sam Fisher, elitesoldat i Third Echelon, i et av de beste snikeactionspillene noensinne – også kåret til årets spill i 2005. Legg ut på en reise der mye står på spill over hele jorden, fra hemmelige oppdrag ombord på et lasteskip i Stillehavet til et beryktet badeanlegg i Tokyo. TOPPMODERNE SNIKETEKNIKK Tradisjonen med å bruke høyteknologiske hjelpemidler og spesielle metoder for ikke å bli oppdaget fortsetter, med en lang rekke spesialteknikker, brutale elimineringer og eksperimentelle våpen. FULLSTENDIG INNLEVELSE Møt intelligente fiender med personlige egenskaper og spesielle reaksjoner. NPC-ene er oppmerksomme på omgivelsene og husker hendelser i fortiden. Det åpne designet er drevet av en avansert fysikkmotor som gir deg et utall interaktive muligheter til å overliste fiendene. Merk: Nettfunksjonene til dette spillet støttes ikke lenger. Det er ikke lenger noen funksjoner for flerspiller og samarbeidsspill.