FAR CRY 4 + FAR CRY PRIMAL-PAKKE
Hopp uti det nådeløse Far Cry-universet med denne dobbeltutgaven med både Far Cry 4 og Far Cry Primal. Gjør deg klar til å utforske slående vakre landskap med et variert dyreliv og utfordrende fiender i dette referansepunktet for FPS-sjangeren med åpen verden. FAR CRY 4 Skjult blant de høye Himalayafjellene ligger Kyrat, et land gjennomsyret av tradisjoner og vold. Du er Ajay Ghale. Etter å ha reist til Kyrat for å oppfylle din mors siste ønske havner du midt oppi en borgerkrig for å styrte det undertrykkende regimet til Pagan Min. Utforsk og finn frem i denne enorme åpne verdenen der farer og uforutsigbarhet lurer rundt hvert hjørne. FAR CRY PRIMAL Velkommen til steinalderen, en tidsalder der farene alltid truet og mulighetene for eventyr var uendelige – den gang enorme mammuter og sabeltanntigere regjerte på jorden og menneskene sto nederst i næringskjeden. Som siste overlevende i jaktgruppen din må du sette sammen et dødelig arsenal, slåss mot ville rovdyr og overliste fiendtlige stammer for å erobre landområdet Oros og bli det dominerende rovdyret.