Dovetail Games시뮬레이션기타
Run to the hills and experience the hefty power of modern American diesel in Train Sim World 4! Open the throttle on Metrolink commuter services with their sleek & unique F125 diesel fleet. The F125 “Spirit”, first built in 2015, with stylish streamlining being inspired by European loco designs. Turn tail with the twinned Rotem Commuter Cars, complete with a cab car allowing for push-pull operations. Double decker in form, and just as bold as the F125, they make for a potent and effective mix for the dense LA suburbs and rural Soledad Canyon. Experience the challenge of mountain pass railroading combined with the timetable pressures of commuter passenger duties. Tackle the likes of Newhall Pass and wind your way through Los Angeles County while keeping to the schedule – but also take a moment to enjoy the stunning views on long, sun-soaked runs from either the head end or cab car.