Cities: Skylines - Rail Hawk Radio
Det går mot leggetid i den fargerike byen – men du har så vidt begynt. 16 elektroniske spor driver spillingen mens du farer forbi de flimrende neonlysene i vinduene, og nattoget holder en perfekt rytme idet det suser forbi. Rail Hawk Radio er undergrunnsstasjonen du lytter til når du gjør deg klar for en natt der du lager livlige minner.