I AM THE HERO
<I Am The Hero> er en pixel kunst, slå dem op, kampspil, der fortæller historien om en "Hero" med en herlig men mystisk fortid. Er han den helt, han mener, at han er, eller er der en anden side til denne legendariske figur? Nyd den hurtige, retro-action inspireret af moderne og ældre skole klassikere. Jeg er helten vil give dig skudt af nostalgi og adrenalin, at du har kørt. Så hvad venter du på? Det er på tide at deltage i kampen!