Ride 2 Limited Edition Bikes Pack
Unelmien täyttymys! Yhdessä paketissa on tarjolla kuusi moottoripyörien kautta aikojen tunnetuinta mallia: Aprilia RSV4 Factory APRC ABS 2014 Suorituskyvyltään ja tekniikaltaan yksi parhaista pyöristä. 170 hevosvoimaa, 11 500 kierrosta minuutissa, huippuvarusteet ja mahtava suorituskyky. Bimota SB8K-2000 Katujen superbike-pyörä, jota on valmistettu vain 150 kappaletta. Tälle huippupyörälle ei mikään vedä vertoja! Suzuki GSX-R1000 Concept 2016 Hamamatsu-valmistajan kaikkien aikojen kevyin, tehokkain ja nopealiikkeisin pyörä. Yamaha MT09 Street Rally 2014 Ainutlaatuinen pyörä, joka huokuu aggressiivisuutta. Suter 500 mmx 2016 Tämä pyörä on omistettu niille, jotka fanittavat GP-kuninkuusluokkaa: 500-kuutioisia pyöriä. MV Agusta F4CC 2006 Näitä rakennettiin vain 100 kappaletta. Kussakin pyörässä on 200 hevosvoimaa, titaaninen pakoputkisto ja hiilikuitukatteet. Mitä oikein odotat? Osta ladattava Limited Edition Bikes Pack -sisältöpaketti ja nauti kunnon pyörävalikoimasta!