No Encounters - Ambition Record
Add-ons may not be reflected correctly on the PC version. The issue is under investigation. Thank you for your patience. Active l'option pour sélectionner la fréquence de la rencontre avec l'ennemi. La possession de cet objet peut être vérifiée dans la section Option du menu du jeu.