Full Restore - Ambition Record
Add-ons may not be reflected correctly on the PC version. The issue is under investigation. Thank you for your patience. Dès la fin de la bataille, les HP/MP sont restaurés. La possession de cet objet peut être vérifiée dans la section Option du menu du jeu.