Z-Warp
Ota räjähtävä lähtö avaruuden pimeimpiin kolkkiin saadaksesi takaisin kadonneen, kokeellisen avaruusaluksen mustan laatikon! Vuonna 21XX rakennettiin ja laukaistiin avaruus-aikavääristymiseen kykenevä tähtialus, joka katosi avaruuden tuntemattomiin syvyyksiin neitsytmatkallaan. Kun alus lopulta lähettää hätäsignaalin, sinun, Z-divisioonan taitavimman lentäjän, tehtävänä on löytää kokeellinen alus ja noutaa sen musta laatikko tutkintaa varten. Tämä tehtävä vie sinut helvetilliseen valtakuntaan, jossa sinun on selviydyttävä pirullisten vihollisten aalloista, jos toivot palaavasi elossa ja voittajana! Z-Warp on intensiivinen pystysuora ammuskelu, joka tarjoillaan retro-pikselitaidetyylillä maustettuna. Peli sisältää hurjaa pelihallivaikutteista toimintaa, jossa blasterit, pommit ja KILLER-erikoistuotteet ovat ainoita liittolaisiasi. Ammu demonisia vihollisia, kun he yrittävät hukuttaa aluksesi luotihelvetillä ja käännä taistelun kulku lataamalla KILLER-aseesi, joka pystyy tuhoamaan välittömästi kaiken aluksesi välittömästä läheisyydestä! Kohtaa massiivisia päävihollisia ja tavoittele korkeita pisteitä Story- tai Endless-tiloissa.