Yooka-Laylee
Yooka-Laylee on uusi avoimen maailman tasohyppely genren veteraanilta Playtonic! Tutki valtavia, kauniita maailmoja, tapaa (ja voita) unohtumaton hahmovalikoima ja hamstraa holvitolkulla kiiltäviä keräiltäviä, kun kaveri-duo Yooka (se vihreä) ja Laylee (se iso nenäinen lepakko) lähtevät eeppiselle seikkailulle pysäyttääkseen yritys-hyypiön Capital B:n ja hänen kieron suunnitelmansa imeä itseensä kaikki maailman kirjat... ja muuttaa ne puhtaaksi tuotoksi! Käyttäen erikoisliikkeiden arsenaalia, sankarimme ratkovat valtavan valikoiman pulmia ja tasohyppyongelmia etsiessään Pagiesta, kultaista palkintoa, jonka avulla voi avata ja laajentaa upeita maailmoja, joista kaikki ovat täynnä kummallisia hahmoja, valtavia pomoja, kaivosvaunuhaasteita, arcade -pelejä, tietokilpailuja, moninpelejä... ja paljon muuta! Tärkeimmät ominaisuudet: ESITTELYSSÄ UUSI KAVERI-DUOMME: Yooka ja Laylee omaavat uskomattoman arsenaalin tasohyppyhupia varten tehtyjä ominaisuuksia ja avattavia ominaisuuksia käärmekauppiaalta Trowzerilta. KAIVERRA OMA POLKUSI: Osta ja avaa liikkeitä vapaasti, laajenna lempimaailmojasi vapaasti entistä suuremmiksi ja monimutkaisimmiksi leikkikentiksi ja ota käyttöön ainutlaatuiset Tonic -pelimuotomuuntajia kustomoidaksesi pelityylisi. Jokaisella pelaajalla on ainutlaatuinen pelikokemus. COLLECT-EM-UP -MODERNILLE AIKAKAUDELLE: Löydä suuri määrä kiiltäviä, kerättäviä esineitä pelattavuus niiden keskiössä (sekä myös muita, arvokkaampia materiaaleja), kuten kaksoistoiminto Butterfly Energy tai hankalat Ghost Writers! KESTÄVÄ KOKOONPANO: Tapaa (tai voita) suuri ja mieleenpainuva hahmovalikoima, jonka on tuonut henkiin taide- ja äänitiimit legendaaristen tasoloikkien takaa, ja joiden kohtalon on kestää tulevaisuuteen osana Playtonic -universumia. Odotettavissa kaikenlaisia murahduksia, vinkaisuja ja kiljaisuja. UNELMA SOUNDTRACK: David Wise (Donkey Kong Country) ja Grant Kirkhope (Banjo-Kazooie) yhdistävät voimansa luodakseen melodisen mestariteoksen! Oikeasti, puhdista korvasi - tämä on herkkua niille. BUDDY UP: Perusta oma kaveri-duosi ja seikkaile Yooka-Layleen kautta yhteistyömoodissa! Ottamalla haltuun ainutlaatuisia yhteistyöhahmoja, toinen pelaaja voi avustaa Yookaa ja Layleetä tainnuttamalla vihollisia ja auttamalla heitä ratkomaan vaikeita haasteita. Ei tarvitse kantaa ketään reppuselässä. JA PALJON MUUTA: Löydä ainutlaatuisia pomotaisteluita, kaivosvaunuhaasteita, retromaisia arcade -pelejä, tietovisoja ja enemmän kuin 7 ainutlaatuista moninpeliä!