Yasai Ninja
Yasai Ninja esittelee Kaoru Tamanegi ja Parsakaali Joe, hyvät tyypit tämän uuden Hack & Slash seikkailu, jossa suuri annos toimintaa, taistelujärjestelmä on suunniteltu yhden tai kaksi pelaajaa, palapelit, suuria määriä huumoria, ystävyys, jota kehittää, kunnia ja yhteistyöhenkeä kuulu tähän ainutlaatuinen tunnelma, joka tuo meidän merkkejä omissa universumissa. Set in Feodaalinen Japanissa, meidän kasvi samurait kohtaavat useita vihollisia.