Wreck Runners
Wreck Runners on jopa 4 pelaajan yhteistyöpohjainen extraction-peli mystisessä Bermudan kolmiossa. Ohjatkaa ORCAa, liikkuvaa tukikohtaa, joka kulkee maalla, merellä ja ilmassa, ja tutkikaa kummittelevia hylkyjä, hylättyjä komplekseja ja yliluonnollisia ilmiöitä arvokkaan saaliin perässä. Toimikaa yhdessä ottaaksenne arvokasta lastia talteen, siirtääksenne valtavia esineitä fysiikkapohjaisten työkalujen avulla ja selviytyäksenne sumun ja siinä vaanivien olentojen kasvavista uhista. Päivittäkää ajoneuvonne, sopeutukaa alati muuttuviin sääolosuhteisiin ja tunkeutukaa yhä syvemmälle tuntemattomaan, jossa jokainen tutkimusretki tarjoaa uusia mahdollisuuksia, vaaroja ja salaisuuksia. Jokainen retki on tasapainoilua riskin ja palkkion välillä. Kerätkää tarpeeksi saalista täyttääksenne kiintiönne, paetkaa sumua ennen kuin se nielee tiiminne, ja paljastakaa Bermudan kolmioon kätkeytyvät salaisuudet.