Woven the Game
Tervetuloa maailmaan, jossa villaiset olennot asuivat kerran rauhassa. Stuffy on tarkoituksellinen, mutta melko kömpelö täytetty eläin, joka vaeltaa yksin maailmaa. Glitch on metalli tulisija, joka on menettänyt muistinsa ja identiteettinsä. Jäikö Stuffy taakse? Mistä kaikki nämä koneet yhtäkkiä tulivat? Liity heihin matkallaan villan, kankaan ja piilotettujen vaarojen maailmaan. Woven maailma on täynnä esteitä ja haasteita. Sinun on löydettävä piirustukset Stuffyn muodon ja kykyjen muuttamiseksi. Elefantin jalat voivat olla vahvat, mutta kanin jalat voivat hypätä. Pidä silmällä piilotettuja polkuja tutkiessasi maailmaa. Löydä salaisuuksia, jotka paljastavat maailman unohdetun historian. Stuffy, tyylisi. Yli sata erilaista piilotettua kangasta löydettävissä. Koe täysin käsintehty maailma. Eeppinen seikkailu, kerrottu riimin kautta.