Worms Anniversary Edition
Auta matoja juhlimaan 21-vuotissyntymäpäiväänsä tällä hillittömän hyvällä joukkotuhopaketilla! The Worms -juhlavuosipaketti yhdistää Worms W.M.D:n sekä Worms Battlegroundsin ja sen Alien Invasion -lisäsisällön selkärangattoman säpinän emäsuoneksi! Worms W.M.D:ssä madot palaavat toistaiseksi tuhoisimmassa pelissään, jossa on upea, käsinpiirretty kaksiulotteinen ilme, uusia aseita, nikkarointia, ajoneuvoja ja rakennuksia sekä pidettyjen klassisten aseiden ja pelitapojen paluu. Worms Battlegrounds yhdistää ystäviä ja perheitä jaloon itsensä kehittämisen, maailman hallitsemisen ja lampaiden räjäytyksen harrastukseen. Kauniit 3D-elementit, kattavat sosiaaliset ominaisuudet ja muut jännittävät lisät ovat kaikkea, mitä Worms-fani voisi haluta. The Worms Battlegrounds Alien Invasion DLC -paketissa on uusi Bodycount-tila, jossa torjutaan muukalaistunkeilijoiden aaltoja, 10 uutta deathmatch-tehtävää ja monenlaista toismaailmallista aseistusta ja silmänruokaa. Se on ulkoavaruudesta!