Winter Ember
Olet Arthur Artorias – ainoa selviytyjä verilöylystä, joka tuhosi perheesi perinnön ja repi heidät historiankirjoista. Sinun luultiin kuolleen, mutta palaat maanpaosta kahdeksan vuotta myöhemmin kasvottomana miehenä, jossa palaa koston liekki. Lähde seikkailulle ja selvitä täynnä kieroja hahmoja oleva synkkä tarina, joka keskittyy sotilaallisen uskonnon ympärille, kun se pyrkii säilyttämään valtansa. Tärkeimmät ominaisuudet: Todellinen hiipimiskokemus Arthurina sinun on pysyteltävä varjoissa, soluttauduttava koteihin ja tutkittava salakäytäviä – varo kuitenkin jäämästä kiinni! Valitse pelityylisi: vihollisten tyrmääminen pitää heidät poissa hetken, mutta he heräävät lopulta; nopea kurkun viiltäminen voi olla pysyvämpi ratkaisu, mutta matolle jäävä veriläiskä voi paljastaa sinut! Pysy valppaana, hävitä ruumiit, kurki avaimenrei’istä ja varasta pahaa-aavistamattomilta uhreilta Monipuolinen nuoltenvalmistusjärjestelmä Valmistaudu tehtävään valitsemalla varusteesi. Valmistettavissa on yli 30 nuolta, joten kokeileminen on avain menestykseen! Teetkö savunuolia vihollisten sokaisemiseen vai lisäätkö myrkkyelementin myrkkykaasua varten? Käytä nuolia hyökkäävästi tai puolustavasti: riko heikkoja seiniä tylsillä nuolilla yllättääksesi vihollisesi tai kiipeä korkealle köysinuolella ja hoitele viholliset kaukaa. Taitopuu Mukauta pelityyliäsi 3 erilaisella taitopuulla – salamyhkäisyys, taistelu ja työkalut. Avaa yli 70 ainutlaatuista passiivista ja aktiivista taitoa, jotta voit valmistella koston omaan tapaasi. Tutki synkkää maailmaa Palaa kotiin Anargalin kylmään viktoriaaniseen kylään, joka on teknologisen läpimurron kynnyksellä. Soluttaudu ja tutki laajoja ympäristöjä täynnä aarteita ja mysteereitä. Mukana on vihollisjengejä ja ainutlaatuisia hahmoja, ja voit lähestyä kaikkia tilanteita monin tavoin. Hyödynnä ympäristöä, löydä ratkaisut kaikkiin ongelmiin ja selätä kaikki tiellesi tulevat haasteet.