Whateverland
Vincent on taitava varas, joka päättää varastaa arvokkaan kaulakorun Beatrice-nimisen yksinäisen ja vanhan naisen kartanosta. Suunnitelma oli muuten täydellinen, mutta Beatricen saadessa Vincentin rysän päältä kiinni hän osoittautuu muinaiseksi ja voimakkaaksi noidaksi. Rangaistuksena Beatrice lähettää Vincentin luomaansa rinnakkaistodellisuuteen, jonne noita vangitsee kaikki vihollisinaan pitämät. Tämän omituisen maailman ensimmäiset asukit kutsuivat sitä nimellä Whateverland, ja se nimi on säilynyt. Vincent yhdistää voimansa herttaisen, mutta hieman ärsyttävän, Nick-aaveen kanssa, ja yhdessä heidän on etsittävä ulospääsyä. Selviävätkö he? Sen saat sinä päättää!