Weird West: Definitive Edition
Yritä selviytyä Weird Westissä ja selvitä sen mysteerit seuraamalla sen erikoisten sankareiden yhteen nivoutuvia kohtaloita Dishonoredin ja Preyn tekijöiden toimintaroolipelissä. Tutustu Villin lännen synkkään fantasiaversioon, jossa lainvalvojat ja pyssymiehet jakavat rajaseudun fantasiaolentojen kanssa. Seuraa epätavallisten sankareiden tarinaa, jonka sinun valintasi kasvattavat tämän ankaran maan legendaksi. Jokainen matka on ainutlaatuinen ja mukautuu tekoihisi – sarja vaarallisia seikkailuja, joissa jokainen valintasi on tärkeä ja vaikuttaa ympäröivään maailmaan. Kasaa oma jengi tai seikkaile yksin Weird Westin ylimaallisissa maisemissa ja tee jokaisesta tarusta omasi.