WeakWood Throne
Jotain kauheaa on tapahtunut WeakWood Kingdomin valtakunnassa! Hurjat pedot vaeltavat niityillä, ja kansan mieliala painuu päivä päivältä alemmas. Kaikki alkoi uuden kuninkaan valtakaudella. Selvitä, mikä valtaistuinsalissa on pielessä! Kulje minne haluat rullalaudalla tai veneellä, jututa asukkaita ja ota vastaan tehtäviä. Surmaa hirviöitä ansaitaksesi kokemuspisteitä, nosta voiman, näppäryyden tai taikuuden kykypisteitä ja etsi kultaa salaisista arkuista. Voit myös ostaa ja löytää mahtavia aseita ja panssareita sekä taikajuomia ja lisävarusteita. Viimeistä idän matkaa varten sinun on nostettava ominaisuutesi uudelle tasolle ja löydettävä oma taistelutyylisi, sillä perillä odottaa kuninkaan linna! Vaarallisen polun viholliset ovat aiempaa vahvempia, mutta nekin ovat vain esimakua viimeisestä koitoksesta!