We Happy Few Digital Deluxe
We Happy Few on tarina ryhmästä rohkeita, mutta melko kamalia ihmisiä, jotka yrittävät paeta hilpeää mutta valheellista elämäänsä Wellington Wellsin kaupungissa. Tässä vaihtoehtoiseen todellisuuteen sijoittuvassa 1960-luvun Englannissa muiden joukkoon sulautuminen on tärkeintä. Voit joko taistella muita asukkaita vastaan tai sulautua heidän joukkoonsa – monet heistä eivät katso hyvällä sitä, että joku ei tottele heidän outoja sääntöjään. Tutustu retrofuturistisen kaupungin synkkään historiaan selvittäessäsi pelimaailman salaisuuksia. Näet pelimaailman kolmen salaisuudessa toimivan Wellington Wellsin vastarintaan nousseen asukkaan näkökulmasta. Pelissä hahmojen tarinat risteävät, ja jokaisella on omat vahvuutensa ja heikkoutensa, jotka auttavat tai haittaavat pelaajaa hahmojen kohdatessa menneisyytensä ja valmistautuessaan tulevaisuuteen. Mitkään heidän tekonsa eivät edistä piilossa pysymistä keinotekoisessa ja iloista tasapäisyyttä korostavassa yhteiskunnassa.