Voyage: Xbox Edition
Voyage on elokuvamainen seikkailupeli, joka vangitsee yhdessä tehdyn tutkimusmatkan taian. Pelaatpa sitten yksin tai yhdessä ystävän kanssa, matka tulee keskittymään kahden selviytyjän ohjaamiseen heidän etsiessään vastauksia kauan sitten unohtuneeseen menneisyyteen liittyen. Lähde matkalle, selvitä arvoitus ja löydä tie kotiin — yksin tai yhdessä. * Jaettu kokemus — puurra yksin tai ystävän kanssa ohjataksesi kahta selviytyjää ja tutki Voyagen maailmaa saumattomassa yhteistyökokemuksessa. * Käsinmaalattu — uppoudu Voyagen käsinmaalattujen ympäristöjen kauneuteen. * Sanatonta kerrontaa — etsi vastauksia salaperäisellä, sanattomalla matkalla. * Väkivallaton — painopiste on seikkailussa väkivallan sijaan. Voyagesta voi nauttia kuka vain. * Mukaansatempaava äänimaailma — Pelin musiikin ja äänet on luonut Calum Bowen, jonka käsialaa ovat myös Snipperclips, Pikuniku ja Lovely Planet.