Violett Remastered
Violett on nuori, kapinoiva teini, joka muuttaa vanhempiensa raahaamana vanhaan ja pelottavaan taloon keskelle ei-mitään. Violett pakotetaan kauas ystävistään ja kaupunkielämästä. Hän kuvittelee, miten tylsää maalaiselämästä tulee: päivä toisensa jälkeen vain huoneessa tylsistyneenä oleskelua ilman mitään tekemistä. Mutta Violett ei arvaakaan, että hän joutuu hetkessä elämänsä seikkailuun. Kuumenna aivojasi monimutkaisilla tehtävillä. Käytä telekineesiä päästäksesi ongelmista. Taistele ilkeää hämähäkkikuningatarta vastaan, sillä se haluaa tehdä sinusta uuden näyttelyesineensä. Vaeltele tässä kauniissa ja psykedeelisessäkin maailmassa, johon on haettu inspiraatiota Dalilta ja Liisa Ihmemaassa -teoksesta sekä muista hienoista teoksista.