Violet Wisteria
Taistele taikamiekkaa heiluttelevana sankarittarena pahuutta vastaan ajassa, avaruudessa ja toisissa ulottuvuuksissa! Pelaa urhean sankarittaren Wisteria Asagirin roolissa 80- ja 90-luvun japanilaisten fantasiatasohyppelypelien tyylisessä pelissä. Tehtävänäsi on pelastaa Maa, korkeampi ulottuvuus ja alamaailma pahalta velholta Maskandesilta! Violet Wisteria on toiminnallinen tasohyppelypeli, jossa on ainutlaatuinen kolmivärinen hyökkäysjärjestelmä. Wisteria iskee ja sivaltaa miekallaan vihollisen värin mukaan tässä pikaisia arviointeja ja tarkkuutta vaativassa pelissä. Vain oikea hyökkäys iskee kunnolla! Vihollisten värit ovat sattumanvaraisia, joten pelaajat pidetään valppaana kahdeksassa huolellisesti suunnitellussa tasossa, joista jokainen johtaa jännittävään pomotaisteluun! Siirry ulottuvuuksien välillä kelluvilta saarilta ja rauhallisista metsistä rauniokaupunkeihin ja kosmoksen ääriin, ja taistele miekkaa sivaltamalla rauhan ja oikeudenmukaisuuden puolesta!