Verlet Swing
Nappaa kiipeilykoukkusi ja astu surrealististen houreunien maailmaan, jossa tapahtuu outoja: patsaat tuijottavat sinua ja kuolet, jos kosket ympäristöön. Verlet Swing on abstrakti kujanjuoksu, jonka kentät muuttuvat aina vain oudommiksi ja haastavammiksi. Kiidä omituisissa maisemissa, jossa esteet voivat olla vaikkapa koikarppeja, pizzapaloja ja muita kummallisuuksia. Keskeisimmät ominaisuudet 100 tasoa nopeatempoista heilahtelua Tasot muuttuvat koko ajan surrealistisemmiksi Vaikeustaso kasvaa progressiivisesti. Vain parhaat pelaajat pääsevät viimeisille tasoille! Testaa taitosi leaderboardeilla ja haastetiloissa Mixer-lähetys integroituna (vain Xbox Onen versio)