Valtra T-Series COW
Laajenna Farming Simulator 17 -kokemustasi ladattavalla Valtra T-Series Cow Edition -sisällöllä, jonka antaa käyttöösi tämän ainutlaatuisen traktorin. Ladattu lisäsisältö löytyy pelin kaupasta. Varmista, että sinulla on tarpeeksi pelivaluuttaa niiden ostamiseen.