Valfaris
Valfariksen versio New Game+ -tilasta. Aloita peli alusta keräämäsi asearsenaalin ja päivitysten kera ja kohtaa entistä vaikeampia vihollisia, taistele kovemmissa pomokohtaamisissa ja etsi uusi hävittäjäluokan ase! Galaktisista kartoista mystisesti kadonnut Valfaris-linnoitus palasi yllättäen kuolevaa aurinkoa kiertävälle radalle. Tämä mahtaileva linnoitus, joka oli aiemmin itsenäinen paratiisi, on nyt jatkuvasti kasvavan pimeyden kantaja. Therion, Valfariksen peloton ja ylpeä kasvatti, palaa kotiinsa selvittääkseen sen kohtalon ja haastaakseen sen ytimessä olevan mystisen pahan. Avainominaisuudet: Pääkalloja avaruudessa! Sisälmyksiä avaruudessa! Metallia avaruudessa! Tee vihollisista raa’asti sisälmyskasoja brutaalilla asevalikoimalla Tutki monipuolisia turmeltuneita ympäristöjä matkallasi syvemmälle Valfariksen pimeään maailmaan. Dominoi tappavia vihollisia ja pomoja, joita riittää oudoista groteskeihin (ja groteskilla tavalla outoihin) Anna Andrew Gilmourin käsin tekemän, tappavan mahtavan pikseligrafiikan syöksyä silmiisi Tunne voimakas, seisminen soundtrack, jonka on tehnyt äärihevari ja entinen Celtic Frostin kitaristi Curt Victor Bryant Alusta asti tehty peli tiimiltä, jonka käsialaa on kulttihitti Slain: Back From Hell Viimeistele peli avataksesi Full Metal -tilan entistä tappavampaan haasteeseen! Avaruuden kaukaiseen nurkkaan sijoittuva Valfaris on hevimetallin täyttämä 2D-toimintatasohyppely ja uusi peli tiimiltä, joka teki Unity Awards -finalistin Slain: Back From Hell. Brutaalia taistelua. Tappavia vihollisia. Upeaa pikselitaidetta. Armoton soundtrack. Valmistaudu repimään galaksille uusi madonreikä.