Underhero
Underhero on tasohyppelyroolipeli, jossa valittu sankari on epäonnistunut, ja pahan kuninkaan alamainen ottaa vastahakoisesti hänen paikkansa uutena sankarina. Kukista vihollisia ajoitukseen perustuvissa taisteluissa, tutki maita ja mantuja, haasta omalaatuisia päävastustajia ja pelasta Chestnutin kuningaskunta omalta pahalta pomoltasi, Mr Stitchesiltä! Sisältö: Sivuttain vierivä roolipeliseikkailu, jossa on värikäs pikseligrafiikka ja sarjakuvamainen estetiikka Hypi, taistele, väistele, juttele ja lahjo itsesi voittoon satiirisessa fantasiaseikkailussa Vuoropohjainen taistelu... ilman vuoroja! Hyvin ajoitetut toiminnot ovat parhaimpia aseitasi Nosta tasoasi, ratkaise pulmia ja etsi salaisuuksia ystäviä, vihollisia ja omituisia asukkaita täynnä olevassa maailmassa Ihastuttavan alkuperäisen ääniraidan on säveltänyt Stijn van Wakeren Humoristinen tarina täynnä mysteerejä!