UltraGoodness
UltraGoodness on verisen sotkuinen, dynaaminen ja hauska twin-stick shooter -ammuntapeli. Siinä hyvä ja paha taistelevat maailmassa, jossa pimeyden voimat ovat muuttaneet kaikki olennot riivatuiksi hirviöiksi. Revi viholliset kappaleiksi ja jätä jälkeesi suuria verilampia ja ruumisvuoria! Tapa petoja, terroristeja ja ghoulimaisia olioita. Taistele pahaa vastaan sen omin asein, näytä mistä pesee ja päästä RAIVO valloilleen! Mutta muista – tämä kaikki tapahtuu tietenkin hyvyyden nimissä! Ominaisuudet * Nopeatempoista pelaamista * Paljon tappamista, aseita ja loitsuja * Lukemattomasti vihollisia ja eeppisiä pomoja * NPC-kumppaneita * Hurmetta, huumoria ja kaaosta!