Trine 5: A Clockwork Conspiracy
Trine 5: A Clockwork Conspiracy vie velho Amadeus, varas Zoya ja ritari Pontius tähän mennessä toiminnantäyteisimmälle seikkailulleen! Trinen sankareiden maine on mennyttä, heidän rakkaansa ovat vaarassa ja taikavoimansa uhattuina, joten heidän on löydettävä toisensa, torjuttava pelottava kellopeliarmeija ja palautettava rauha ja oikeus maahan! Matkaa henkeäsalpaavissa 2.5D-maisemissa Trinen tähän mennessä syvällisimmässä ja visuaalisesti rikkaimmassa osassa, kun mukana on uusia hahmoja – osa ystäviä, osa vihollisia, mutta kaikki unohtumattomia. Pelasit yksin tai jopa neljän pelaajan kaveripelissä verkossa tai paikallisesti päivitetty pulmajärjestelmä pitää pelin tuoreena ja säätää haasteen pelaajamäärän mukaan. Nosta sankareiden kykyjä upouudella taitojärjestelmällä ja kasvata heidän legendaansa, kun... Trine tuo heidät jälleen yhteen!