Syberia - The World Before
Kun Kate Walker aloitti uransa lakimiehenä, tapahtui Amerzonessa poikkeuksellinen tutkimusmatka. Amerzone - The Explorer's Legacy -demon voi nyt ladata! Selvitä kahden toisiinsa kietoutuneen elämän vyyhtiä: newyorkilaisen asianajaja Kate Walkerin elämä mullistui seikkailun kutsuessa, ja nuoren ja lupaavan vaghenilaisen pianisti Dana Rozen uraa varjostaa toinen maailmansota. Pakene vankilasta, kulje hylätyillä hautuumailla, tee tutkimusretkiä vuoristoon ja tunne seikkailun huuma ja jännitys. - Monipuolinen ja vangitseva tarina Kertomus vailla vertaa! Lähde taianomaiselle matkalle itäisen Euroopan lumoaviin kaupunkeihin sekä vuonna 1937 että 2004. Pääset selvittämään pulmia, jotka avaavat kahden toisiinsa kietoutuneen elämän vyyhtiä, Inon Zurin säveltämän ja Budapestin Film Symphony -orkesterin tulkitseman musiikin säestyksellä. - Ratkaise haastavia pulmia ja arvoituksia Raivaa tiesi ennenkokemattoman seikkailun halki käyttämällä hoksottimiasi, korjaamalla rikkinäisiä instrumentteja, avaamalla hankalia lukkoja, löytämällä mutkikkaita tapoja menneisyyden mekanismien aktivointiin ja ennen kaikkea pitämällä tarkkaan silmällä ympäristöä johtolankojen varalta. - Inon Zurin säveltämä sinfoninen ääniraita Kansainvälistä mainetta niittäneen säveltäjä Inon Zurin (mm. Prince of Persia, Dragon Age ja Fallout) johtama Budapestin Film Symphony -orkesteri on luonut upeaa pelimusiikkia ja tulkinnut pelin hahmojen ja paikkojen merkityksellisiä tunnusmelodioita. - Uppoudu Benoit Sokalin maailmaan Syberia: The World Before on edesmenneen Benoit Sokalin steampunk-luomusten ja ihmeiden täyttämän universumin kulminaatiopiste. 2000-luvun alkuvuosien kaksi ensimmäistä Syberia-peliä ovat point & click -seikkailuklassikoita, sarjan kolmas osa ilmestyi vuonna 2017, ja nyt Syberia tekee komean paluun täysin uudessa, itsenäisesti pelattavassa ja modernilla grafiikalla kuvitetussa tarinassa.