Beyond a Steel Sky
Broken Sword -sarjan luoja Charles Cecil ja visuaalisesta ilmeestä vastaava Dave Gibbons, legendaarisen Vartijat-sarjakuvan tekijä, ovat kehittäneet Beyond a Steel Sky -pelin, kauan odotetun jatko-osan Beneath a Steel Sky -kulttiklassikolle. Nimesi on Robert Foster. Lapsi on siepattu julmassa hyökkäyksessä. Olet vannonut hakevasi hänet takaisin kotiin. Jäljet ovat kuitenkin johdattaneet sinut omasta jättömaa-aavikon asukkaiden yhteisöstäsi aina Union Cityyn saakka. Se on viimeisiä jäljellä olevia megakaupunkeja maailmassa, jota runtelevat hirmuiset sodat ja jossa poliittinen järjestelmä on romahtanut. Tämä linnoitettu ja läpitunkematon kaupunki on utopia, jossa ihmiset elävät onnellisina hyväntahtoisen tekoälyn valvonnassa ja hallinnassa. Mutta kaikki ei todellakaan ole sitä miltä näyttää... Beyond a Steel Sky on dramaattinen ja humoristinen cyberpunk-trilleri. Kiehtovat pulmat vievät tarinaa vauhdikkaasti eteenpäin dynaamisessa pelimaailmassa, joka reagoi pelaajan toimiin – ja jota pelaaja uhmaa.