Trenches
Osallistu ensimmäiseen maailmansotaan tässä ensimmäisen persoonan kauhuselviytymispelissä ja yritä paeta vuoden 1917 sodan runtelemasta ympäristöstä. Koe sodan kauhut vihollislinjan taakse joutuneen sotilaan silmin. Elä karmaisevaa tarinaa ja yritä selviytyä kauhun hetkistä taistelujen keskellä – aseena vain omat aistit ja juoksuhautapilli. Etsi vihjeitä, joiden avulla opit paremmin ymmärtämään vihollisen juoksuhautoja. Mutta älä jää kiinni, ja yritä palata perheesi luo turvaan. Pelissä olet äänien ja kuulon varassa, ja käytössäsi on juoksuhautapilli. Pilliin puhaltamalla saat aikaan äänen, jota sinun on seurattava. Mutta ole varovainen, sillä vihollisetkin kuulevat pillin äänen ja voivat paikantaa sinut. Viholliset kuulevat myös, jos juokset, hajotat jotain tai jos vaikka kävelet natisevilla laudoilla. Tämä on tehtäviä sisältävä HARDCORE FPS-selviytymispeli täynnä psykologista kauhua. Etsi ja kerää sydän kurkussa vihjeitä ja yritä paeta juoksuhaudoista. Selkäpiitä karmivia hetkiä riittää, ja vihjeet vaihtavat joka yrityksellä paikkaa. Ominaisuudet: * Hardcore-pelaamista: todella kova selviytymis- ja kauhupeli, jossa voi tallentaa vain kerran. * Vihjeet satunnaisissa paikoissa. * Vihollinen, joka matkii läheistesi ääniä. * Piileskelyjärjestelmä: piiloudu vihollisilta juoksuhaudan kapeissa käytävissä ja vuoteiden alle. * Mielipuolisuutta. Ympäristö saattaa muuttua, kun mielesi alkaa järkkyä. * Harhauta ja välttele vihollisia heittämällä pulloja ja esineitä. * Juoksuhautapilli kertoo, minne suuntaat seuraavaksi – mutta vihollinenkin kuulee sen. * Varastojärjestelmä ja kotiin paluusta muistuttava perhekuva. * Käytä esineitä ja kohteita, joista voi olla hyötyä ja saada vihjeitä. * Huolehdi kestävyydestäsi, sillä väsyneenä et pääse vihollisia pakoon.