Transport Giant: Gold Edition
On vuosi 1850. Maailma on kokemassa suurimman vallankumouksensa. Todista massatuotannon ja -kuljetusten syntymää. Pienellä määrällä pääomaa ja innovatiivisella idealla, voit rakentaa imperiumin, koska tehtaita on syntymässä kaikkialla minne käännät katseesi ja maailma on nälkäinen kaikkien mahdollisten tuotteiden suhteen. Aika on kypsä laajamittaiselle, voimakkaalle kuljetusyhtiölle. Vanhoja ja riittämättömiä kuljetuksen muotoja ei enää voida käyttää tavaravirtojen kasvaessa. Investoi vähäinen alkupääomasi moderneihin ajoneuvoihin ja rakenna vähitellen jatkuvasti laajeneva liikeyritys. Korvaa vanhenevat höyrykoneet yksiraiteisilla ja ehkäpä jopa magleveilla pysyäksesi kilpailussa mukana. Maailma on omasi ja odottaa ottamistasi! Gold Edition: "Down Under" vie sinut maailman kaikkein kiehtovimmalle, mystisimmälle ja vaarallisimmalle mantereelle – Australiaan! Sen henkeäsalpaavat maisemat pitävät sisällään hyvin erilaisia haasteita kuljetuksen jättiläisille.