Transcripted
Transcripted on kahden äärimmäisen koukuttavan ja huippusuositun rennon pelin yhdistelmä – siinä yhdistyvät kahden sauvan räiskintä ja kolmen saman symbolin etsintä. Transcripted-pelissä pelaajat ohjaavat Nano Probea, mikroskooppista laitetta, joka on luotu torjumaan tauteja. Pelaajat voivat kehitystaulukon avulla parantaa aluksen varustusta, kuntoa, kilpiä ja Nano Proben päivitettäviä aseita. Heidän tulee läpäistä kuolettavien taudinaiheuttajien aaltoja tuhotakseen taudin salatun DNA:n, joka levittää sairauttaan loputtomiin asti. Matkan varrella pelaajien tulee kukistaa valtavia päävihollisten yhteiskuntia, joiden kanssa taudinaiheuttaja on kehittynyt estääkseen Nano Probea häiritsemästä tehtäväänsä. Sekä pulmien että räiskinnän vaikeustasoa voi säätää yksitellen kaikkiin pelityyleihin sopivaksi, mikä tuo Transcriptedille huikeasti uudelleenpelaamisarvoa. Mukana on 25 pääkampanjan tehtävää ja 5 Challenge-tasoa, joilla voi kilpailla pisteistä.