TORINTO
Lähde run 'n' gun -matkalle piiritettyyn keskiaikaiseen valtakuntaan! Kun voimakas ja pahantahtoinen velho nimeltä Malzer varastaa Torinton valtakunnan kansan sydämet, toivo jää niiden harvojen sankareiden käsiin, joiden siteet ovat riittävän vahvat suojelemaan heitä pimeältä noituudella. Yhdessä heidän on käännettävä tilanne edukseen, päihitettävä Malzer ja palautettava valtakunnan asukkaat heidän normaaliin, rauhalliseen elämäänsä, mutta edessä oleva tie on täynnä vaaroja! TORONTO on run 'n' gun -peli keskiaikaisella otteella. Heittoterät ottavat luotien paikan, kun sankarit kulkevat sivuttain vierivien vaiheiden läpi metsistä ja pelloista aina linnan muureille saakka, päihittäen sydämettömiä pahoja olentoja, jotka nyt vaeltavat valtakunnassa. Pidä silmällä vihollisen heittoaseita, kuten kirveitä ja lohkareita, hyppää rakennustelineiden yli ja piikkisten sudenkuoppien yli, juokse pää kolmantena jalkana vaaraan ja selviä voittajana. Mutta sinun ei tarvitse onnistua yksin! Kuten monet genren klassikot, myös TORINTOsta voi nauttia yksin tai ystävän kanssa samanaikaisessa yhteispelissä!