Tokyo 42
Tokyo 42 on hypertyylikäs isometrinen hiekkalaatikkoräiskintä. Sinut lavastettiin murhasta ja joudut nyt uppoutumaan salamurhaajien, tappavan korporaatiojuonittelun ja... taktisten kissojen maailmaan. Kameraa pyöräyttämällä pääset näkemään tämän kauniin, käsintehdyn mikro-Tokion, kun tutustut valtavaan valikoimaan aseita, salaisuuksia ja tarinoita. Taitavalla ampumisella, luotien fysiikkamallinnuksella, hiljaisella hiiviskelyllä ja väkijoukkosimulaatiolla on jokaisella roolinsa tässä äärimmäisen värikkäässä kineettisessä hulluttelussa. Yhden pelaajan hiekkalaatikkotarina ja useita moninpelitiloja odottaa pelaajia tässä ainutlaatuisessa ja kriitikkojen ylistämässä, mestarillisessa toimintapelissä.