Tinykin
Milo saapuu Maahan ja tajuaa nopeasti, että hän on hyvin pieni, kaikki ovat poissa ja vuosi on 1991! Yhdistä voimasi salaperäisten tinykin-olentojen kanssa ja luo tikkaita, siltoja, räjähdyksiä ja paljon muuta käyttämällä olentojen ainutlaatuisia kykyjä! Etsi reitti kotiin valtavasta minikokoisesta metropolista ja selvitä Maan suurin mysteeri! – Tutki muurahaisten, koppakuoriaisten ja muiden hyönteisten jättiläistaloon rakentamia kaupunkeja. – Tapaa uusia hahmoja joka puolella ja opi heidän tarinansa ja historiansa. – Etsi jokaisesta kaupungista yli sata tinykiniä ja käytä niiden kykyjä kiivetäksesi korkeammalle, murtaaksesi ovia ja ratkaistaksesi kaupungin ongelmat! – Skeittaa ympäriinsä Milon pienellä saippualaudalla! Hypi, grindaa ja leiju ympäri taloa. – Etsi päivityksiä ja tehosta Milon lentokuplaa, rakenna Ardwin-museota ja tee Ridmin salaperäinen kone valmiiksi!"