Time Loader
Time Loader on tarinajohtoinen pulma-tasohyppely, jota maustavat pienet robotit, vaihtoehtoiset todellisuudet, nostalginen musiikki, ja 90-luvun primitiivinen teknologia! Tartu pienen robotin ohjauspuikkoihin, matkusta takaisin 90-luvulle ja estä traaginen onnettomuus. Tutki luojasi taloa, ratkaise aivoja kutkuttavia pulmia, hanki ainutlaatuisia ja tehokkaita päivityksiä ja näe jokapäiväiset tavarat aivan uudenlaisesta näkökulmasta! Mutta muista: ajan muokkaamien voi johtaa vakaviin seurauksiin. Saatat onnistua menneisyyden muuttamisessa, mutta selviydytkö tekojesi seuraamuksista?