Thumper
Thumper on rytmistä väkivaltaa: klassista rytmitoimintaa, hurjaa vauhtia ja brutaalia fysikaalisuutta. Olet avaruuskuoriainen. Uhmaa helvetillistä tyhjyyttä ja kohtaa maaninen jättipää tulevaisuudesta. Ujella pitkin loppumatonta rataa ja räiski tiesi läpi murskaavien esteiden yksinkertaisilla ja pitävillä ohjaimilla. Syöksy eteenpäin, opi uusia liikkeitä, saavuta huimaavia nopeuksia ja selviydy vertahyytävistä pomotaisteluista. Jokainen murskaava isku on punottu sykkivään alkuperäisääniraitaan. Saavuta synesteettinen hurmio voittamalla tiesi rytmihornan läpi.