The Turing Test
The Turing Test on ensimmäisen persoonan ongelmanratkaisupeli, jossa tutkitaan tiedostamisen ilmiötä ja haastetaan ihmisen intuition merkitys. Olet Ava Turing, International Space Agency (ISA) -avaruusaseman teknikko. Kertojanäänen saattelemana sukellat moraalisten valintojen ja itsetutkiskelun syövereihin selvittämään Europa-kuussa piileviä mysteereitä. Uppoudu The Turing Test -pelin pulmiin, joissa testataan vuorovaikutuskykyä ja hyödynnetään loogista ja metodista ajattelua. Tee testejä, jotka on suunniteltu yksinomaan ihmisen ratkaistaviksi. Tämä alati kehittyvä tarina perustuu ihmisen luontaiseen tarpeeseen selviytyä, suojella ja löytöretkeillä. Pelaajat hakeutuvat syvälle Europan jääpeitteiseen ytimeen, jossa ylittyvät ihmisen ja koneen väliset rajat. Selvitä Jupiterin Europa-kuussa sijaitsevan ISA-tutkimusaseman salaisuus. Ratkaise pulmia energiaa manipuloivalla EMT-työkalulla ja siirrä energiaa esineestä toiseen. Käynnistä ja ota hallintaan tekoälyllä varustettuja koneita, manipuloi jättimäisiä rakenteita ja ratkaise mutkikkaita tehtäviä – jotka kaikki nivoutuvat monitahoiseen tarinaan ihmisen epätoivoisesta kontrollinhalusta. Videopelien interaktiivinen maailma on ainoa mahdollinen tapa kokea The Turing Test. Sävähdyttävä The Turing Test laittaa synapsit säkenöimään. Tässä uudessa ensimmäisen personan ongelmanratkaisupelissä pelaajalle selviää moraalisten valintojen todellinen hinta.