The Survivalists
Seikkailujen ja mahdollisuuksien maailma Saari elää! Uusi kotisi muuttuu päivien ja öiden sykliä seuraten, kun tutkit saarta ja paljastat sen saloja. Metsästä eläimiä ruoaksi (tai pakene ruokaa etsiviä petoja!) ja kohtaa lukuisia myyttisiä vastustajia, jotka eivät välttämättä ole mielissään sinut nähdessään. Saat tehtäviä salaperäiseltä muukalaiselta ja löydät niitä myös rantaan huuhtoutuneena. Valmistaudu vaellukseen proseduraalisesti luoduissa erämaissa, joista löytyy erilaisia biomeja ja yksilöllinen seikkailu kaikille pelaajille. Rakenna ja selviydy yhdessä Ovatko saaren koettelemukset mielestäsi liikaa yksin hallittaviksi vai haluatko yksinkertaisesti jakaa kokemuksesi rakentajana kavereidesi kanssa? The Survivalists tarjoaa tilaisuuden kokea yhteisseikkailuja, kerätä saalista, käydä kauppaa ja selviytyä yhteisvoimin tutkimalla saariparatiisia jopa kolmen muun haaksirikkoutuneen kanssa. Apinoivaa apinavoimaa Tarvitsetpa sitten rakentajaa, metsuria tai sotilasta, apu löytyy saaren apinoista. Voit kesyttää ja kouluttaa niitä avuksesi arkisiin askareisiin tai jopa taustatueksi ryöstöretkille fanaatikkojen leiriin. Matkimisjärjestelmän ansiosta voittaa kouluttaa banaaneille persot eläinystäväsi moniin erilaisiin tehtäviin. Apinoiden hallinta onkin yksi tärkeimmistä selviytymiskeinoista saarella. Valmista luovasti Selviytymisen salaisuus on ympärillä olevien resurssien hyödyntäminen. Se voi tarkoittaa primitiivisen kirveen nikkarointia puiden kaatamista varten tai virkistävän, nälän loitolla pitävän hedelmäsmoothien sekoittamista. Voit kehittää sekä reseptejä että taitojasi ruokaan, esineisiin ja rakennuksiin liittyvissä valmistustaitokaavioissa. Selviydy koettelemuksista Kaipaatko eeppistä miekkaa majasi seinälle tai röyhkeiden vihollisten torjumiseen? Etsimäsi esineet voivat löytyä jostakin lukuisista temppeleistä, joita on ripoteltu ympäri saarta. Saaliin nappaaminen ei kuitenkaan ole helppoa, joten aarteiden metsästäjien kannattaa varustautua jahtiin huolella.