The Surge 2 - Premium Edition
Tervetuloa Jericho Cityyn. Nanomyrskyn runnoma kaupunki on täynnä sotatilalakia valvovia sotilaita ja villiintyneitä robotteja. Tutki kaupunkia ja kohtaa sen lukuisat uhat armottomissa taisteluissa. The Surge 2:n dynaamisella raajakohtaisella tähtäysjärjestelmällä voit repiä vastustajien varusteet irti. The Surge 2 - Premium Edition sisältää täyden pelin ja kaiken kausipassisisällön. Tämä sisältää myös tarinavetoisen Kraken-laajennuksen ja kaikki pelin julkaisun jälkeiset ase- ja panssarisarjat. Kraken Selvitä Jerichon Cityn rannikolle rantautetun VBS Krakowin salat. BORAX-I Quantum Mace Lyö viholliset viidenteen ulottuvuuteen voimallisella nuijalla! The Public Enemy Weapon Pack Metsästä itsellesi 13 upouutta asetta CREO:lta ryöstetyistä varusteista naniiteilla vahvistettuihin sauvoihin. Jericho’s Legacy Gear Pack Taistele tie ulos kaupungista hurjassa BEAST Tank Buster -panssarissa, sliipatussa Kyoko Hacker Suit -puvussa tai Jerichon virallisessa Firetails Mascot -panssarissa!