The Sojourn
Tarina valosta, pimeydestä ja todellisuuden luonteesta. Koe ajatuksia herättävä pulmapeli ja sen immersiivinen, värikäs valon ja varjojen maailma. The Sojourn -pelissä saavut salaperäiseen maahan, jossa valot ohjaavat sinua eteenpäin. Pian huomaat, että maailma on täynnä haasteita. Selvitä todellisuuden varsinainen luonne ratkaisemalla monimutkaiset ja jatkuvasti vaativammaksi muuttuvat esteet.