The Red Exile - Survival Horror
Sinua jahdataan – suorita suorita karkoitusriitti loppuun ennen kuin sinua kiihkoilija saa sinut kiinni ja tappaa sinut! Ensimmäisen persoonan selviytymiskauhu saa roguenkaltaisen käänteen The Red Exile -pelissä, jossa jokainen pelikierros satunnaistetaan proseduraalisesti luodulla kartalla. Käsinluodut pulmat ja peliin kerrostuvat tasosuunnittelun elementit luovat myös omaa haastettaan. Tehtäväsi on suorittaa karkotusriitti päästäksesi eroon valtakuntaa vainoavasta kiihkoilijasta ennen kuin hän onnistuu tappaamaan sinut. Päihitä, väistä ja torju takaa-ajajas samalla kun etsit esineitä, joiden avulla voit avata uusia huoneita ja suorittaa rituaalin loppuun. Mutta ole varovainen, sillä tekoälyllä varustettu takaa-ajaja oppii tekemisistäsi ja kasvaa vähitellen vahvemmaksi! Kerää lisäominaisuuksia avataksesi uusia kykyjä, joiden avulla pääset niskan päälle. Pystytkö sopeutumaan ja selviytymään tästä tappavasta kissa- ja hiirileikistä?