The Letter: A Horror Visual Novel
Kuinka pitkälle olet valmis menemään selviytyäksesi? Kun seitsemän ihmistä joutuu julman kirouksen uhriksi, he huomaavat, että todellinen uhka ei vaani varjossa, vaan heidän omissa sydämissään ja mielissään. The Letter: A Horror Visual Novel on aasialaisten kauhuelokuvaklassikoiden inspiroima, kauhuteemainen draama. Mukaansatempaava, haarautuva kertomus saa pelaajat asettumaan seitsemän eri hahmon asemaan heidän sotkeutuessaan mysteeriin, joka on pitänyt Ermengarden kartanoa otteessaan jo vuosisatojen ajan. Tekemäsi valinnat muokkaavat tarinaa ja ajavat sitä eteenpäin. Korjaatko rikkoutumisen partaalla olevan suhteen, vai annatko sen hajota? Pelastatko jonkun seuraamuksista huolimatta vai jätätkö heidät hirveän kohtalonsa armoille? Kauhuteemojen lisäksi The Letter: A Horror Visual Novel painottaa hahmokehitystä ja vuorovaikutusta. Kaikkien näiden hahmojen kohtalot ovat sinun käsissäsi.