Alustaseikkailupeli sijoittuu sota-raunioittuneeseen diesel-punk-maailmaan. Seikkailunhaluinen insinööri, loputtomasta konfliktista jakautunut diesel-punk-maailma ja paljon valtavia aseita. Kuulostaa hauskalta ajalta! Kun massiiviset sotakoneet uhkaavat kotiasi, oletko sinä se pieni ratas, joka pysäyttää kaiken? The Last Shot on alustaseikkailupeli, joka on asetettu sota-raunioittuneeseen diesel-punk-maailmaan. Militaristiset kaupungit taistelevat loputtomiin valtavilla aseilla, kaikki pyrkien olemaan viimeinen pystyssä oleva. Tyypillisen lihaksikkaan supersankarin sijaan otat nöyrän mekaanisen insinöörin roolin. Työskentelet väsymättä tuottaaksesi kuoria, jotka melkein välittömästi ammutaan naapurikaupungin paljastuneisiin osiin. Hei, se maksaa laskut. Tulee kuitenkin päivä, jolloin mukava rutiinisi keskeytyy ja sinut työnnetään vaaralliselle matkalle ulkomaailmaan. Pelastaaksesi ystäväsi ja rakastamasi kaupungin, sinun on paljastettava hirveä salaliitto ja löydettävä tapa lopettaa ilkeä suunnitelma. Tutki ympäröivää maailmaa oppiaksesi lisää sen historiasta ja perimätiedosta, ratkaise lukuisia pulmia ja näprää kaikenkokoisia koneita ja laitteita. Pääominaisuudet: - Alkuperäiset käsipiirretyt visuaalit vanhojen piirrettyjen tyyliin. - Ratkaise ainutlaatuisia pulmia insinööritaitojesi avulla. - Käytä synnynnäisiä kykyjäsi korjata, luoda tai tuhota tärkeitä työkaluja ja koneita. - Hallitse matkoillasi löytämäsi mekaaniset ihmeet. Aja maastoautoilla, reppuraketeilla, panssarijunilla, liikkuvilla alustoilla ja paljon muuta. - Tutki laajaa ja kiehtovaa diesel-punk-maailmaa, elä sotaaikojen lakien mukaan. Ihaile silmiinpistävää teknologiaa ja arkkitehtuuria, kun sukellat syvemmälle paljastaaksesi kaikki sen salaisuudet.