The Escapists
Escapists on palkittu vankilapakosimulaatio, jossa pelaaja pääsee kokemaan huvittavan version arkisesta vankilaelämästä. Pelin tavoite on paeta, mutta juju onkin toteutuksessa. Et ehkä ole avovankilassa, mutta olet avoimen maailman pelissä, jossa voit käyttää nimenhuutojen, ruokailujen ja työrupeamien väliset hetket paon suunnitteluun. Keräätkö rahaa ja mainetta tekemällä palveluksia muille vangeille? Hankitko lihasvoimaa treenaamalla? Kehitätkö taitojasi lukemalla vai rakenteletko eri esineistä kotitekoisia aseita ja työkaluja? Vai ahkeroitko vankilatyössä, jotta saat ylennyksiä ja pääset parempiin töihin, joissa on parempia etuuksia? Oma on valintasi, pidätkö matalaa profiilia vai panetko kaiken peliin aseet laulaen, kunhan pääset lopulta pakoon.