The Dark Eye Bundle
Legenda syntyy uudelleen, kun Realms of Arkania: Blade of Destiny palaa! Blade of Destiny on uskollinen, uusi versio vuoden 1992 alkuperäisestä, jota ihannoi Roolipelaajien sukupolvi ja se oli yksi suosituimmista RPG:stä 90-luvulla. Star Trail on uskollinen uudelleen tuotanto koskien Realms of Arkania’s klassista jatko-osaa. Tämä kovan luokan RPG sisältää kymmeniä kykyjä ja loitsuja, erillisiä kilpailuja ja merkkiluokkia kuten myös haastavia isometrisiä vuoroperusteisia taistelujärjestelmiä. Noudata määräyksiäsi ja onnistu etsinnässäsi ja pyrkimyksessäsi hakea Salamanderin kivi - tonttujen ja kääpiöiden välinen rauha riippuu siitä!