The Cub
Klassikkojen inspiroima, tehty 21:nnelle vuosisadalle Haastava tasoloikka-parkour, joka on saanut inspiraationsa 1990-luvun SEGA-klassikoista, kuten Viidakkokirjasta, Aladdinista ja Leijonakuninkaasta, mutta modernilla kosketuksella terästettynä. Loiki tiesi ihmiskunnan rippeiden läpi. Voita älylläsi evoluution muovaamat villieläimet ja vaaralliset kasvihybridit. Selviä ympäristöön kätketyistä pulmista, jotka pitävät sinut varpaillasi. Pysy askeleen edellä niitä pahoja ihmisiä, jotka jahtaavat sinua kieroutuneessa safarijahdissa. Tarina metsästetystä pennusta Rikkaat pakenevat Marsiin Ekokatastrofin jälkimainingeissa ja jättävät loput ihmiskunnasta oman onnensa nojaan. Heidän joukossaan on lapsi, joka on immuuni vihamieliselle planeetalle. Vuodet vierivät, ja Marsiin paenneet palaavat tutkimaan planeetan rippeitä. He löytävät ihmislapsen, Pennun, jonka he yrittävät pyydystää välittömästi. Tästä alkaa kissa–hiiri-leikin tahdittama pakoseikkailu halki ihmiskunnan raunioiden. Maailma kertoo tarinaa Tutki ihmiskunnan rippeitä ihmiset tuhonneen Ekokatastrofin jälkeisessä maailmassa, jossa kehittynyt luontoäiti valtaa uutta jalansijaa. Tiedonjyvät ihmiskunnat kohtalonherkistä on ripoteltu ympäri maailmaa. Murenevia, brutalistisia tornirakennuskortteleita ja hylättyjä geenilaboratorioita. Ehtyneitä kemikaalikaivoksia ja umpeenkasvaneita taistelutantereita. Jokaisella kentällä on tarina kerrottavanaan. Musiikki kulkee kumppaninasi Mukanasi on Radio Nostalgia From Mars, kokonaan kustomoitu soundtrack, joka räjäyttää tajuntasi. Sukella ajatuksia herättäviin tarinoihin Marsin ultrarikkaiden kohtalosta samalla kun radio-DJ huolehtii show’n taustamusiikista apocalypse waven tahdissa. Jos pelkkä ulkoasu voisi verestää muistoja Huolella piirretty ja luotu muistuttamaan 1990-luvun animaatioklassikoiden, kuten Atlantiksen, Tarzanin ja Tien El Doradoon, tyyliä. Myös Samurai Jackin luoja Genndy Tartakovskyn kynänjälki kriitikoiden ylistämästä Primal-sarjasta ei ole jäänyt huomiotta.